menukod

Főoldal KEDVENCEK HÍREK RÓLUNK D.I.Y

2016. március 25., péntek

Hello, Johnny vagyok

Ionatan a nevem de Johnny-nak szólítanak a barátaim. Erdély-ből vagyok, jelenleg 15 éves. Június 29-én töltöm a 16-ot. 9-ik osztályos tanuló vagyok,  nyelv osztályban. Nagyon szeretek énekelni, főzni, és szeretek utazni. Utálok korán kelni, de ha már felkeltem nem tudok olyan könnyen visszaaludni.

Hogyan ismerkedtünk meg ? ( Én és Emő ) :

5-ik osztályban megérkeztem az új iskolámba, ahol még most is vagyok. Elég félénk voltam az elején ...de a későbbiekben kezdtem barátkozni s minden jó lett. Emő-vel  nem voltunk jóban az elején. Mondjuk, lehet azért is mert a "VOLT" barátja  ( igen, volt barátja ) azt hitte hogy én szeretem... Na de ez már a múlt-é  most már nagyon jó barátok vagyunk már lassan 3 éve.

Ez lennék én, ha akármilyen kérdésetek van rólam kapcsolatban, kérdezzetek §

Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése